loading...
osms|پورتال تفریحی مدل لباس ،عکس بازیگران،اس ام اس
hamed بازدید : 125 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

اکنون اگرچه در کنارم نیستی ،

اما به حجم تمام سکوتی که در قلبم گذاشتی ، دوستت دارم .

....................................

قول میدهم "لام تا کام"

چیزی نگویم فقط بگذار از

"دال تا میم" بگویم بگذار بگویم که "دوستت دارم"

دیگر "لام تا کام" چیزی نمیگویم...

....................................

بگو ” دوستت دارم ” تا به جای پیراهن زندگی ام را تنت می کنم . . .

....................................

بیشتر از دیروز، کمتر از فردا …

بیشتر از خودم، کمتر از خدا …

بیشتر از خورشید و عمیقتر از دریا …

دوست دارم …

....................................

من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید

از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی

....................................

تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم

که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …

....................................

قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم”

دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …

....................................

سکوت من ، فردای بلند دوست داشتن توست ،

دوست داشتن تو افسانه نیست باورش کن . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بعد از خواندن مطالب خواشمندم نظر بدید و یا در قسمت نظرسنجی شرکت کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشما چه موضوعی بهتر است به وبلاگ اضافه شود؟
    به نظرشما وبلاگ چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 7,569
  • بازدید سال : 33,160
  • بازدید کلی : 253,667
  • کدهای اختصاصی