loading...
osms|پورتال تفریحی مدل لباس ،عکس بازیگران،اس ام اس
hamed بازدید : 156 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)

.

زنگ زدم کافى نت رفیقم برام انتخاب واحد کنه

گفت چى بردارم ؟ گفتم دو واحد عمومى بقیه اش تخصصى

یعنى پیازو سیب زمینى رو هم به این راحتى سفارش نمیدن !

.

از بعضی ها وقتی می پرسی اسم بچه تونو چی گذاشتین؟

یه چیزی میگن که مجبور بشی بعدش بپرسی حالا به سلامتی دختره یا پسره؟

.

.

به دو دلیل نمیتونیم به بعضیا اطمینان کنیم :

١- اونا رو نمیشناسیم

٢- اونارو میشناسیم !

.

.

برنامه فردام اینه

هرکی گفت ساعت قدیم یا جدید

پاره آجر پرت کنم تو صورتش

.

.

یه جوک بلدم

ولی حسش نیس بنویسم

خستم میفهمی؟؟؟ خسته !!!

همینجوری بخند

به من اعتماد کن.. جوکش باحاله

.

.

خواستگاری رو باید بندازن ساعت ۶ صبح

که دختر تازه از خواب بیدار شده ، وگرنه ساعت ۸ شب هر کیو ببینی میخوای بگیریش !

.

.

هیتلر هم سن و سال من بود؛ فرماندۀ ارتش بود
اونوقت من با خودم میگم
کاش بند نافم رو قطع نمیکردن، حال ندارم غذا بخورم

.

.

ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻔﮕﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ
ﻓﮏ ﮐﺮﺩﻡ عاشق شدمو ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺭم ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ :
ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﭼﺮﺍ ﺑﺮ ﻋﮑﺲ پوﺷﯿﺪﯼ ؟

.

.

مورد داشتیم دختره برای اولین بار با طرفش میره کافی شاپ می خواد خودشو متفاوت جلوه بده نسکافشو تو نعلبکی میریزه

.

.

من فکر میکردم هیچ دوستی ندارم
اما از وقتی ماشین خریدم نظرم عوض شده

.

.

به یارو میگن با ریلکس جمله بساز
میگه دیروز رفتم باغ وحش با گوریل عکس انداختم

.

.

حیف نون با دوستش با لگد می زدن تو شکم همدیگه. یکی از اونجا رد می شده می گه شما دو تا دردتون نمی گیره ؟ حیف نون می گه نه پوتین پامونه

.

.

مرد باس یه سوسک پلاستیکی بخره و یواشکی بندازه جلو خانوش تا خانومش بترسه و بپره بغل آقاش

.

.

طرف گوشی بیست میلیون ریالیش گم میشه عین خیالش نیس
اونوخ من زیپ جامدادی ۸۰هزار ریالیم خراب شده بود
تا ۲۴ ساعت کسی طرفم نمیومد

.

.

به نظر من یه دکمه غلط کردم با توی کیبورد جاسازی بشه
برای وقتاییکه یه برنامه رونصب میکنی یا اشتباهی یه برنامه رو باز میکنی ازش استفاده کنی

.

.

از یارو میپرسن دوستت چطور مرد؟؟!!!! میگه تریلی از روی انگشتش رد شد
میگن چه ربطی داره ؟
میگه خب وقتی تریلی رد شد انگشتش تو دماغش بود

.

.

تو بانک بودم یه آقایی می خواست پول به حساب بریزه
کارمند بانک ازش پرسید: ماله سیباست؟
برگشته می گه: نه ماله گردوهای پارساله

.

.

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ
ﺁﻗﺎﻫﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻮﻣﺶ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ ۳۰ ﻣﻴﻦ
ﺻﺒﺮ ﮐﻦ ﺍﻻﻥ ﻣﻴﺎﻡ !
ﻫﻴﭽﻲ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﻪ ﻣﺎﻫﻪ ﺧﺎﻧﻮﻣﺶ ﮔﻴﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻬﺶ ﮐﻪ
ﺳﻴﻤﻴﻦ ﮐﻴﯿﻪ

.

.

انسان کلآ موجودیه که وقتی خرش از پل بگذره، همه چی یادش میره…اونی هم که اینو قبول نداره،خرش هنوز روی پُله! :|


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بعد از خواندن مطالب خواشمندم نظر بدید و یا در قسمت نظرسنجی شرکت کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشما چه موضوعی بهتر است به وبلاگ اضافه شود؟
    به نظرشما وبلاگ چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 384
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 25,780
  • بازدید کلی : 246,287
  • کدهای اختصاصی