loading...
osms|پورتال تفریحی مدل لباس ،عکس بازیگران،اس ام اس
hamed بازدید : 254 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (3)

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه / شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم / منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم . .

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

خوابای رنگی بیبینی / خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون / خوب بخوابی عزیز جون

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها
عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .شبت بخیر

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات
بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات
شب به خیر احساس من . .

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو
در زمان خوابالودگی ، ارسال شده است !لطفا خوب بخوابید ، شب خوش !

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

خورشید خاموش ، ستاره روشن آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن همه چیز اماده ست که توی خواب امشب تو رو توی رویاهام ببینم بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر . .

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

خوش آمدی مسافر سرزمین "رویاهای شیرین"خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشیدتا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شدتا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم(خلبان خطوط هوایی "رویا") !شب خوش . .

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !شبت به خیر

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

شب بخیر ای آخرین امید من / نذار تاریکی تو قلبت بنشینه
چشاتو بروی شهر شب ببند / تا چشای کوچیکت خواب ببینه . .

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

ای کاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم
و تو اسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببردشبت به خیر عزیزم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

باز هم شب شدو و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند
اما تو چشماهای زیبایت را به رویاها بسپارشب به خیر

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

باز صدا می زنم تو راامشب
بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی
بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده
شب به خیر بهانه زندگی

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

تو بخواب نازنینم
به جان تمام دلواپسی هایم قسم
که لحظه ای دیده بر هم ننهم
و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم
قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود
تو بخواب نازنینم .... شب به خیر

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

خوابی؟دلم می خواد آروم خوابیده باشی
بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم
دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم
خوب بخوابی گلم
خوابای رنگی ببینی

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم
چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم
کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم
حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل
چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم / بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من / عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

لالایی کن بخواب قشنگترین یارمنو از خواب غفلت کردی بیدار
لالایی کن بخواب معنی عشقم
الهی بمونی تو سرنوشتم
لالایی کن شبت به خیر عزیزم
تمام عشقمو به پات میریزم.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


میخوام وقتی تو خوابی کنار تو بشینم / اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم
مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم / ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم . .

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sd در تاریخ 1393/10/05 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

sd

این نظر توسط link69.ir در تاریخ 1393/10/03 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

باسلام
سایت خیلی زیبای دارید
ببخشید براتون یه پیشنهاد دارم.
بهتر هست دیگران هم از مطالب زیبای شما بهرمند شوند وهمچنین بازدید شماهم افزایش پیدا کند
برای این کار شما می توانید مطالب زیبای خودرابادیگران درهزاران وبلاگ
به اشتراک بگذارید . برای این کارابتدا به سایت link69.ir بیاید وکدپایین صفحه را که باکس اشتراک مطالب هست را در وبتون قراربدید سپس لینک خودرابرای ماارسال کنید تاما پس ازتایید آنها را به نمایش بگذاریم
سرویس جدید وکاملا رایگان هست
بدین ترتیب که لینکهای شما هر روز ساعت۲۱:۰۰ تایید میشود ودر طول هفته جایگاهش تغییر میکند تا همه دیده شوند
به این ترتیب جایگاه خوبی در گوگل پیدا کرده وبازدیدتون افزایش پیدا میکند.
با ۲ سال سابقه فعالیت دراین زمینه
توصیه می کنم فرصت راازدست ندهید وامتحانش کنید ضرر نخواهیدکرد
ما به لحاظ آمار بهترین درایران هستیم

این نظر توسط امیر حسین در تاریخ 1393/09/04 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گلم
شاید باورت نشه اما بهترین سایت افزایش بازدید و بدون کلک رو بهت معرفی میکنم که استفاده کنی
داخلش میتونی تبادل پاپ اپ و بنر به صورت اتوماتیک بکنی
بدون اینکه وارد سایت بشی
یعنی بازدید های سایتت در روز دو برابر میشه
این کار توی ایران اولین باره انجام شده
این هم ادرسش:
http://hit.pr8.ir/
اول سایتت رو ثبت کن
بعد هم کد پاپ اپ یا بنر رو کپی کن و داخل سایتت بزار تا امتیاز جمع بشه
هر کسی روی بنر یا پاپ اپ کلیک کنه یک امتیاز بهت میده
و امتیاز ها تبدیل به بازدید واقعی میشه
این دو هفته اول هم 10 امتیاز هدیه میده

نمی خوام قسمی الکی بدم
اما تو بیا و استفاده کن
مثل بقیه سرد و خاموش و نامرد نباش
دمت گرم
یا علی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بعد از خواندن مطالب خواشمندم نظر بدید و یا در قسمت نظرسنجی شرکت کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشما چه موضوعی بهتر است به وبلاگ اضافه شود؟
    به نظرشما وبلاگ چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 263
  • بازدید ماه : 7,566
  • بازدید سال : 33,157
  • بازدید کلی : 253,664
  • کدهای اختصاصی