loading...
osms|پورتال تفریحی مدل لباس ،عکس بازیگران،اس ام اس
hamed بازدید : 118 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (1)

يه وقتايي دوست ندارم ببينمش

نه اينکه از عشقش يه ذره هم کم شده باشد نه!

فقط ديگر توانايي اينو ندارم که نداشتنشو ببينم

.

.

.

توی این خلوت شب منمو حس غریب

 

دل عاشقم چرا ازهمه خورده فریب

 

من توی جاده عشق دیگه پانمیزارم

 

دلمو پیش کسی دیگه جا نمیزارم

.

.

.

دختـــربچــه : دوستـــت دارم …

پســـربچــــــه : مثـــــل آدم بزرگــــــا ؟

دختــــــربچــــه : نــــه !!! راستکــــی

.

.

.

چند تکه از تو

پریشان افتاد

ته فنجانی که فالم را می گرفت…

می گفت آرام نیستی

و فردا هیچ نامه ای نخواهد آمد…

من مرده ام … به نسیم خاطره ای ، گاهی تکانی می خورم … همین

.

.

.

سر بر شانه ی خدا بگذار تا قصه ی عشق را چنانزیبا بخواند که نه از دوزخ

بترسی و نه از بهشت به رقص درایی قصه ی عشق انسان بودن ماست.

.

.

.

اخرین نامت به دست من رسید

غم شدو اشکو توی چشام کشید

منتظر بودم بگی دوستم داری

نه بری این جوری قالم بزاری

پس فرستادی تمام عکسامو

پاک نکردی از رو گونه اشکامو

اخر قصه چرا این جوری شد

قسمت دست من از  تو دوری شد

تیکه تیکه تیکه کم کم میریزم اروم اروم نم نم

اونی که یه روز عاشقش کردی حالا میگی فراموشش کردم

چیکو چیکو چیکه بارون منو میکشونه تو خیابون

تیکو تیکو تیک ساعت میگه نمیاد تا قیامت

حالا دنبال یه گوشه ام تا تو تنهایی بمیرم

وقتی دیگه نمیزاری تو رو تو بغل  بگیرم

.

.

.

دیوونگی یعنی با که می دونی دوست نداره بازم به یادش باشی...

.

.

.

نیا باران!!! 

عاشقانه اش نــــــــکن 

"من" و "او" 

"مــــــــــــــــا" 

نشدیم..

.

.

.

از هرچه می ترسیدم

سرم اومد...

کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاش

تو هم

ترسناک بودی....!!!

.

.

.

درد را با چه اندازه می گیرند؟!

 

درد دارم...

 

از اینجا

 

تــــــــــــــــــــــــــــا

 

تو...

.

.

.

ﻧﺎﻣــــﺮﺩﯼ ﻫﺎﯾــــﺖ ...!

❤ روزهـــــــ ـــــــا ... ❤

❤ ﻣﺎﻩ ﻫـــ ـــــﺎ ...❤

❤ ﺳﺎﻝ ﻫـ ـــﺎ ... ❤

❤ ﺧﻮﺍﻫــــﺪ ﮔﺬﺷــــﺖ ... ❤

❤ ﻭ ﻣــــﻦ ﺗــــﻮ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﻫــــﻢ ﺑﺨﺸﯿــــﺪ ... ❤

❤ ﺍﻣــــــــﺎ ﺗــــــــﻮ ...! ❤

❤ ﺧــــﻮﺩﺕ ﺭﻭ ﺑﺎﺑــــﺖ ﺗﻤــــﺎﻡ ,❤

❤ " ﻧﺎﻣــــﺮﺩﯼ ﻫﺎﯾــــﺖ " 

❤ ﺧﻮﺍﻫــــﯽ ﺑﺨﺸﯿــــﺪ ..... ؟! 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نظری در تاریخ 1393/08/23 و 16:43 دقیقه ارسال شده است

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام www.b2love.rzb.ir
دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بعد از خواندن مطالب خواشمندم نظر بدید و یا در قسمت نظرسنجی شرکت کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشما چه موضوعی بهتر است به وبلاگ اضافه شود؟
    به نظرشما وبلاگ چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,308
  • بازدید ماه : 7,094
  • بازدید سال : 32,685
  • بازدید کلی : 253,192
  • کدهای اختصاصی