loading...
osms|پورتال تفریحی مدل لباس ،عکس بازیگران،اس ام اس
hamed بازدید : 172 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (2)

می گویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . .

.

.

.

ساعتی که رفتار تند عقربه هایش را کنار تو طاقت نداشتم

خواب مانده است . . .

.

.

.

کاش میشد بچگی را زنده کرد

کودکی شد،کودکانه گریه کرد

شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود

آن قیامت، که دمی بیش نبود

فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟

کاش میشد ، بچگانه خنده کرد …

.

.

.

تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست

و عاشقانه می خوانم

عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !

.

.

.

سفری به دور دنیاست وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند . . .

.

.

.

درشعرهایم “من” و “تو” بسیار است

اما قحطی “ما” آمده انگار !

.

.

.

مقصد مهم نیست ، مسیر هم مهم نیست

حتی خود سفر هم چندان مهم نیست ، همسفر خیلی مهمه . . .

.

.

.

من میتونم دنیا رو یه دستی فتح کنم

به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی . . .

.

.

.

در دنیا فقط ۳ نفر هستند

که بدون هیچ چشم داشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را برطرف می کنند !

پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش می کنی . . .

.

.

.

به جان چشمانت قسم این بار چنان رفتنی ام

که کاسه های آب را هم قسم دهی ، نه آن روزها بر میگردد و نه من . . .

.

.

.

با توام ای شور ، ای دلشوره شیرین

با توام ای شادی غمگین

با توام ای غم، غم مبهم

ای نمی دانم …

هر چه هستی باش، اما کاش …

نه، جز اینم آرزوئی نیست:

هر چه هستی باش ! ” اما باش! ”

.

.

.

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد

وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی . . .

.

.

.

زندگی همینه:

انتظار یه آغوش بی منت

یه بوسه بی عادت

یه دوستت دارم بی علت

باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س . . .

.

.

.

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم . . .

.

.

.

یکی از زیباترین لحظه ها

لحظه ای که میبینی یکی لبخند رو لبشه

و میدونی که دلیل اون لبخند تویی …

.

.

.

اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن

وقتی که تزریق هوای تو باشد . . .

.

.

.

ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ!

ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍست

ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

.

.

.

تو سرما بخوری

من هم می خورم !

برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند

این یک اتفاقِ منطقی ست

نه به ویروس ها ربط دارد

نه هیچ چیزِ دیگر

.

.

.

عشق پیروزت کند بر خویشتن

عشق آتش می زند در ما و من

عشق را دریاب و خود را واگذار

تا بیابی جانِ نو ، خورشید وار

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط dlsaraa در تاریخ 1393/08/26 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

سلام بسیارسایت زیبایی دارین سایت دانلودبزرگ دانلودسرااماده پذیرش تبلیغات سایت شماباکمترین قیمت وبالاترین بازده می باشد
درصورت خواستارمشاهده تعرفه تبلیغات سایت بزرگ دانلودسرالطفابه ادرس زیرمراجعه نمایید
http://www.dlsaraa.ir/page/ads

این نظر توسط يک مرد در تاریخ 1393/08/26 و 9:32 دقیقه ارسال شده است

اگر تنها ترين تنها شوم باز هم خدا هست او جبران همه نداشته هاي من است ...

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم



کد امنیتی رفرش
درباره ما
بعد از خواندن مطالب خواشمندم نظر بدید و یا در قسمت نظرسنجی شرکت کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشما چه موضوعی بهتر است به وبلاگ اضافه شود؟
    به نظرشما وبلاگ چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,479
  • بازدید ماه : 7,265
  • بازدید سال : 32,856
  • بازدید کلی : 253,363
  • کدهای اختصاصی