loading...
osms|پورتال تفریحی مدل لباس ،عکس بازیگران،اس ام اس
hamed بازدید : 184 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار

خدا بعد از آفریدن غضنفر خندید

چون غضنفر تا نیم ساعت به خدا میگفت مامان !
.

.

.
قد گل ، قد خدا ، قد تموم عاشقا

قد شب ، قد دعا ، قد دلای با صفا

قد من ، قد خودتت

قد کدوم بلند تره !؟
   .
   .

    .
دنبال یک اس ام اس توپ می گشتم تا واسه ات بفرستم

هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم !

  .

 .

  .
لبخندت را به هر قیمتی خریدارم

شوخی کردم !

نخندیا !

۱۰۰۰ تومن بیشتر ندارم !
.

.

.
S/9> >/> jI >|> SI

فارسیه

با دقت بخون

نوشته :

ای داد از درد دوری
.

.

.
پیامی میزنم اینک برایت / به جبران پیام های زیادت

از آن بابت پیامی می فرستم / بدانی بنده هم هستم بیادت !

.

.

.
غضنفر با دوستش میره بمب گذاری
دوستش میگه یه وقت نتركه !
- میگه نه نگران نباش یكی دیگه دارم !!!....

.

.

.

زندگی من به دو بخش تقسیم میشه

بخش اولش مهم نیست

بخش دومش هم به کسی مربوط نمیشه

.

.

.

عروسک قشنگ من قرمزپوشیده/تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده

عروسک من چشماتو وا کن/اس ام اس تو حالا نگاه کن

عروسکم اوسگل شدی برو لالا کن!

.

.

.

خبرفوری سلام من هم زن گرفتم!

یه هم زن برقی!

.

.

.

برین بالا

.

.

.

.

بالاتر

.

.

.

.

هنوز بالاتر

.

.

.

.

شماها هنوز فرق بالا و پایین رو نمیدونین؟تمرین کنین فردا چپ و راست رو می پرسم

.

.

.

تو خری

گاوی

اسبی

شتری

بزی

.

.

برای فروش نداری

.

.

.

هاپ هاپ

هووو هووو

واق واق

اووو اووو !

خوبه اگه همین طور تمرین کنی سگ خوبی میشی!

.

.

.

تاحالا دیدی خر پروازکنه؟حتما ندیدی پس سعی نکن پرواز کنی!

.

.

.

چه غمگینانه می پیچد صدای تو درون کوچه ی قلبم که میگفتی؟

نون خشکیه!

.

.

.

ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا

یه خطه دیگه اضافه کن بفرست برای نفربعدی

{طرح سرشماری مکانیزه}!

.

.

.

اگرمیخواهید زندگی جدیدی داشته باشید با ما تماس بگیرید.{سازمان بازیافت زباله}

.

.

.

مشترک گرامی بخش اس ام اس شمافعال است

لطفا خسیس نباشید و به دوستان خود اس ام اس بزنید!

.

.

.

سلام.یه زنگ به گوشی من بزن نمیدونم کجا گذاشتمش قطع نکن تاپیداش کنم

دستت درد نکنه!

.

.

.

مشترک گرامی این پیام برای بیدارکردن شما ازخواب است لطفا لبخند بزنید

.

.

.

برات اون پایین یه smsنوشتم.برو پایین بخونش

...

...

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sms

.

.

.

مشترک گرامی : به علت نداشتن حضور ذهن از سرکار گذاشتن شما معذوریم !!!

.

.

.

بابا نوئل بهم گفت : بین گل و گلدون یکی رو انتخاب کنم منم گلدون رو انتخاب کردم

چون میخواستم تو رو توش بذارم .... آخه تو بهترین کود دنیائی !!!

.

.

.

به علت بارش بی وفائی ، جاده عشق لغزندست ، لطفا با محبت حرکت کنید !!!

.

.

.

با تمام شیرینی وجودم دوست دارم ..... قربانت لیمو ترش !!!

.

.

.

برای اینکه زیباترین عروس سال شوید ....

 

 

اعتماد به نفست منو کشته ! فکر میکنی شوهر گیرت میاد ، عروس میشی !!؟؟

.

.

.

اگه دلت گرفته برو پائیین

 

 

اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره ، برو پائیین

 

 

اگه خیلی تنها موندی برو پائیین

 

 

یعنی اینقدر بدبختی !؟؟! خاک تو سرت !!!

.

.

.

می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون

یه وقت سرما نخوری ها!

.

.

.

همراه اول حامی اول ورزش کشور شما را به ادامه خواب دعوت می کند !

.

.

.

ببین همین الان  یکی می خواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم دیگه؟

.

.

.

یه سوال :  اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟

.

.

.

با سلام اینجا تهران است

ساعت ۳ بامداد ………. صدای مردم آزار

.

.

.

باز هم ضایع شدم!

گوشیت سایلنت بود!

.

.

.

میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

.

.

.

خوابی؟ می خواستم sms بدم

باشه بعد مزاحم میشم …

.

.

.

ذش فخ ئشد یشق قخخاث فشذهشف حثداشدشئ

...

...

...

...

سخنی گهربار از یکی از دانشمندان فقط بنده خدا یادش رفته بود Alt+Shift رو بزنه

.

.

.

نظر یادتون نره

توی نظر سنجی هم شرکت کنید

امید وارم خوشتون اومده باشه

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بعد از خواندن مطالب خواشمندم نظر بدید و یا در قسمت نظرسنجی شرکت کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشما چه موضوعی بهتر است به وبلاگ اضافه شود؟
    به نظرشما وبلاگ چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,503
  • بازدید ماه : 7,289
  • بازدید سال : 32,880
  • بازدید کلی : 253,387
  • کدهای اختصاصی