loading...
osms|پورتال تفریحی مدل لباس ،عکس بازیگران،اس ام اس
hamed بازدید : 141 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

پلک جهان می پرید

دلش گواهی می داد اتفاقی می افتد

آری اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

عاشق مهربانی توأم…برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولدت مبارک عشق من

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

تمام وجودم را در قلبم

قلبم را در چشمانم

چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم

تا بگویم روز تولدت مبارک باد

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم

تولدت مبارک !

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی

میلادت مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

داره بارون مياد خوب که نگاه کردم.
.
.
.
هوا که ابري نبود...
اون فرشته ها هستن که دارن گريه ميکنن......
آخه يکي ازشون کم شده
مهربون ترين تولدت مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

براي روز تولد تو ۱۰ شاخه گل ميخرم۹ شاخه گل طبيعي يک شاخه گل مصنوعي
و روي شاخه گل مصنوعي مينويسم تا پر پر شدن اين گل دوستت دارم
تولدت مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

تبريک دست خالي مرا با سخاوت بي حدت بپذير...
تولدت مبارک...

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خواستم برايت هديه بگيرم
گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زيباييم
برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ايستادگي ام
بيد گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که هميشه سر به زير دارم
به فکر فرو رفتم و سرم را به زير انداختم به ناگاه قلبم را ديدم که بهترين چيز در زندگيم هست
به ناگه فرياد زدم که قلبم را مي فرستم
چون او خود زيباست، مظهر ايستادگيست سربه زير و با نجابتست
تولدت مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط
در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .
عزیزم تولدت مبارک . . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …
تولدت مبارک . . . دوستت دارم

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

آرزویم این است دلت خوش باشد/نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند/نشود غصه دمی نزدیکت/لحظه هایت همه زیبا باشند/از خدا می خواهم/که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر/و نباشی دلتنگ. عزیزم تولدت مبارک.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن . من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزومندم .
تولدت مبارک !

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

قدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است،، از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم!چه خوب شد به دنیا آمدی و چه خوب تر شد دنیای من شدی،با من بمان و بدان تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

هر روز برات رویایی باشد دردست نه دوردست ،عشقی باشد دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی
تــــــــــــــــــــــــــــــــــولدتــــــــــــــــــ مـــــــــــبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بعد از خواندن مطالب خواشمندم نظر بدید و یا در قسمت نظرسنجی شرکت کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشما چه موضوعی بهتر است به وبلاگ اضافه شود؟
    به نظرشما وبلاگ چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 7,612
  • بازدید سال : 33,203
  • بازدید کلی : 253,710
  • کدهای اختصاصی